Největší zábava je Sport , ukážemi ti jak správně trénovat. Chodíš do posilovny a baví tě Kulturistika i informace o výživě. Sleduje také Magazín pro muže a buď v obraze. Kvalitní sportovní potřeby pro sportovce. Nabízíme levné kontaktní čočky za skvělé ceny. Domácí posilovací stroje. Zhlédněte novinky tipy na sázení od Betfair.

Jak přibrat svalovou hmotu

Směřujte sem všechny dotazy týkajicí se posilování a fitness

Jak přibrat svalovou hmotu

Nový příspěvekod strong v stř 12. srp 2009 10:21:40

Ahoj
je mi 18 let, měřím 182 a važím 62 Kg. Potřeboval bych přibrat nějakou svalovou hmotu.
V posilovně jsem úplný začátečník, cvičím teprve týden.

Potřeboval bych poradit jak by měl vypadat můj trénink a co jíst abych přibral? Mám si koupit nějaké suplementy?
strong
Nový člen

Re: Jak přibrat svalovou hmotu

Nový příspěvekod lvicoun v stř 26. srp 2009 12:22:34

Začněme stravou :-)
Suplementy nepotřebuješ, kór v záčátku se lze bez nich obejít. Zapomeň na kreatin, nitrixy a různé jiné doplňky. Je potřeba naučit se jíst dostatek bílkovin:
maso, vejce, mléčné výrobky. Dostatek sacharidů je rovněž důležitý, přes den komplexní sacharidy - vločky, rýže, celozrnné pečivo, těstoviny (doporučuji zkoušet různé zdroje sacharidů: pohanku, kus kus, jáhly, ať se toho člověk rychle nepřejí). Po tréninku naopak jednoduché sacharidy - glukosa a maltodextrin. A v neposlední řadě tuky - panenské rostlinné oleje, ořechy, semínka, ale nevyhýbat se úplně i nasycených tukům.
Co se týče poměru živin, tak to zálěží na somatotypu, ale obecně alespoň 1,5g bílkovin na 1kg TH, tuků tak 1g na 1kg TH a sacharidy podle potřeby 4 - 7g na kg TH.
Osobně mi vyhovuje jíst stylem:
bílkoviny + sacharidy
bílkoviny + tuky
a nejíst sacharidy + tuky. Ale to musísš vyzkoušet sám, jestli využívat kombinaci bílkoviny + sacharidy + tuky, nebo to co jsem zde napsala já.

K tréninku: